Реклама в соціальних мережах Ужгород

Реклама в соціальних мережах – на сьогодні один з ключових інструментів позиціонування компанії для своїх споживачів.

Реклама в соц. мережах

Протягом останніх 5-ти років соціальні медіа вибилися в лідери на рекламному ринку. Для компаній випала гарна нагода скоротити дистанцію спілкування зі споживачем, інформуючи аудиторію про всі інформаційні новини компанії безпосередньо.

    ОХОПЛЕННЯ ВЕЛИКОЇ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Соціальні мережі – є з’єднання значної частини Вашої цільової аудиторії на одному майданчику.

 

  ПІДВИЩЕННЯ ВПІЗАНВАНОСТІ БРЕНДУ

Відмітна особливість реклами в соц. мережах – це швидке поширення вподобаного матеріалу серед користувачів (вірусний маркетинг).

 

 

  ВИСОКА ШВИДКІСТЬ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ

Інформація про акції, новинки, знижки та інші події, які відбуваються в компанії поширюються миттєво.

 

ВЗАЄМОДІЯ З ЦІЛЬОВОЮ АУДИТОРІЄЮ

Можливість підтримувати активний зворотний зв’язок з вашими клієнтами. Можливість відстежувати реакцію аудиторії на будь-яке проводиться вами подія.

 

ЗБІЛЬШЕННЯ КІЛЬКОСТІ КЛІЄНТІВ

Надаємо безкоштовну гарантійну на розроблені нами сайти. Гарантія на безоплатній основі надається довічно, в разі обслуговування сайту у нас.

 

 

ПРАВИЛЬНИЙ ПІДХІД

Тільки правильний підхід до роботи з урахунванням усіх побажаннь клієнтів, охоплення максимальної кількості аудиторії приведе до успіху.

Веб-студія WEB24 пропонує повний комплекс послуг по рекламі в соціальних мережах.

Однак, як і в кожній справі займатися даним видом реклами вимагає кваліфікованого і грамотного підходу. Починати просування в соціальних мережах слід, як і у всій рекламі з визначення цільової аудиторії. Тільки коли ви визначите портрет свого споживача, тоді можна приступати з визначення виду або видів соціальної мережі, в яких ви хочете бути представлені. Далі ви будуєте створювати позиціонування своєї компанії. Тут не обійдеться без PR-технологій по формуванню свого іміджу в соціальних мережах, що теж вимагає професійного підходу. І тільки після виконаної роботи можна запускати рекламу в соціальних мережах. Варто звернути увагу більшість людей плутають ведення особистого профілю з веденням аккаунта компанії в соціальних мережах (медіа) і втрачають початковий етап підготовки наведений вище. Надалі, звичайно, нічого катастрофічного не станеться, але ефективність вашої рекламної кампанії буде зведена до мінімуму, якщо не до нуля. До всього підхід і наповнення сторінки компанії, значно відрізняється від особистого профілю.
569

РЕКЛАМ В СОЦ. МЕРЕЖАХ

68

РЕКЛАМ ЗА ОСТАННІЙ МІСЯЦЬ

2338

ПЕРЕЙШЛО КЛІЄНТІВ

 

99%

УСПІШНИХ РЕКЛАМ

Правильна реклама зробить ваш сайт успішним

По проведенню робіт, ми починаємо до наповнення контентом вашого облікового запису. В цьому списку можуть бути новини компанії, інновації, події, захід, інформація про ринок вашої галузі, якісь аналітичні статті. Треба завжди пам’ятати , що зараз аудиторія звикла комунікувати зі своїм улюбленим брендом за допомогою якихось активностей: конкурси, розіграші, онлайн-додатки, тут польоту фантазії немає меж. У соціальних мережах це, як правило: лайки, коментарі, участь в активностях, найактивніші можуть писати статті для вашої компанії. Також ви можете створювати тематичні групи в соціальних мережах і персоналізувати для кожного сегмента аудиторії свій контент.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...