Наповнення сайтів контентом Ужгород

Ефективність сайту практично повністю залежить від його змісту, адже відвідувач приходить на веб-ресурс саме за корисною інформацією, а не за дизайном.

Наповнення сайту контентом

Будь-яка інформація, яку сайт пропонує користувачеві, повинна бути корисною. Практика показує, що відверто рекламні статті не користуються великою довірою у читачів. А ось достовірний і актуальний контент експертного типу, що розповідає про всі плюси, мінуси та особливості товару, послуги або компанії, навпаки, змушує людей затриматися на сайті і, врешті-решт, натиснути кнопку «Купити».

ВИМОГИ

Як створити контент, який приверне користувачів? Вимоги до контенту: унікальність текстів, інформативність, грамотність, подача і оформлення контенту, відповідність вимогам пошукових систем.

УНІКАЛЬНІСТЬ

Потрібно пам’ятати, що унікальність сама по собі ще не гарантує якість. Продажі підвищують високоякісні, цікаві авторські тексти, які легко читаються і містять корисну інформацію.

ІНФОРМАТИВНІСТЬ

В Інтернеті дуже багато поверхневих беззмістовних статей, з яких читач не може почерпнути ніякої корисної інформації. Такі матеріали не підуть на користь читачам, і як наслідок – сайту.

ГРАМОТНІСТЬ

Низький рівень грамотності – ще одна біда багатьох сайтів. Важкий, складний для сприйняття мовою, велика кількість стилістичних та орфографічних помилок сильно підривають довіру до ресурсу.

ПОДАЧА І ОФОРМЛЕННЯ

Масивний текстовий блок без розбивки на розділи, без ілюстрацій і допоміжних матеріалів читається важко. Це ж стосується і безладно розміщеного аудіо- і відеоконтенту.

ВІДПОВІДНІСТЬ

Пошукові машини обчислюють семантичні зв’язки між словами. Перевагу отримує матеріал, який глибоко розкриває заявлену тему. Такий контент сайту займає високі позиції в пошуковій видачі.

БАГАТО ВЛАСНИКІВ САЙТІВ НЕ РОЗУМІЮТЬ ВСІЄЇ ВАЖЛИВОСТІ ДАНОГО ПРОЦЕСУ. ЦЬОМУ СПРИЯЮТЬ РІЗНІ ЧИННИКИ, АЛЕ В ОСНОВНОМУ ЕЛЕМЕНТАРНИЙ БРАК ІНФОРМАЦІЇ АБО НАВІТЬ НЕБАЖАННЯ ЇЇ ОТРИМАТИ. ПРИПУСТИМО, САЙТ ВЖЕ Є. ВІДМІННО! КОМПАНІЯ НАДАЄ ПОСЛУГИ АБО ПРОДАЄ ТОВАР. АЛЕ, У ВАШОГО САЙТУ НИЗЬКЕ ВІДВІДУВАННЯ. ВИ ДАЛЕКО НЕ НА ПЕРШІЙ СТОРІНЦІ ПОШУКОВИКА. ВІДПОВІДЬ Є – ВАС ПОВИННІ ЗНАХОДИТИ ЛЮДИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, І ЯК МОЖНА БІЛЬШЕ. РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ ПОВИННА БУТИ ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗОВАНА, А ВЕСЬ ТЕКСТ НА САЙТІ ОПТИМІЗОВАНИЙ. ЦИМ І ЗАЙМАЮТЬСЯ ФАХІВЦІ З РОЗКРУТКИ САЙТУ. ЦЕ ФАХІВЦІ З РОЗКРУТКИ БІЗНЕСУ.
217

ПРОЕКТІВ

35

ПРОЕКТІВ ЗА ОСТАННІЙ МІСЯЦЬ

229

ЗАДОВОЛЕНИХ КЛІЄНТІВ

23

САЙТІВ В ОБСЛУГОВУВАННІ

Наповнення сайту контентом

Контент – це все, що є присутнім на сайті: текстовий зміст, зображення, аудіо, відео та інші файли будь-яких розширень. Для користувача контент може бути представлений для перегляду, скачки або інших дій. Регулярне наповнення є одним з ознак життєздатності сайту. Актуалізація контенту сайту – це необхідна умова його успішного розкручування. Невірна і застаріла інформація на ресурсі вводить в оману відвідувачів і справляє негативне враження про його власника. Пошукові системи розуміють це, і тому враховують свіжість як один з факторів при визначенні релевантності. З цієї причини треба намагатися тримати будь-які дані на сайті в актуальному стані, будь то розділ «Новини» або «Контакти», «Історія компанії» або «Портфоліо».
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...