Розробка інфографіки Ужгород

Інфографіка – це модний спосіб представлення інформації, що поєднує в собі текст, цифри, картинки і геометричні фігури. Інфографіка покликана в наглядній і доступній для розуміння формі розповісти користувачеві про будь-яке явище.

Розробка інфографіки

Інфографіка – спосіб передачі інформації за допомоги графіки і тексту. Інфографіка може використовуватися в будь-якій науковій чи професійній сфері, де є необхідність схематизації матеріалу: в ряді природничих і гуманітарних наук, в рекламі, маркетингу, журналістики, статистики та в багатьох інших областях знань.

Складові інфографіки

ІНФОГРАФІКА

Графічна візуалізація даних у дизайні сайту – це і є інфографіка. Тобто, перетворення простих цифр статистики в графічну інформацію.

ЗБІР ІНФОРМАЦІЇ

Спочатку проводиться збір необхідної інформації, а потім розробляється коректна інфографіка. Без конкретних даних і статистики – це все, тільки красивий вигляд позбавлений якоїсь суті.

СИСТЕМАТИЗАЦІЯ

Систематизація інформації потрібна для покращення її вигляду і розуміння. Після систематизації створюється план її подачі.

ЕСКІЗ І РОЗКАДРОВКА

Від ступеня опрацювання теми та наявності потреби залежить ступінь деталізації в ескізах або розкадруванні. В друкованій інфографіці використовують ескізи, а в інтернет-інфографіці – розкадровку.

СТВОРЕННЯ ОБ’ЄКТІВ

За допомогою принципів схематичної презентації складається порядок подання інформації. Позиція елементів не залежить від їх розміру, залежність тільки від логічної цінності в ланцюгу уявлень.

МАКЕТУВАННЯ

Дизайнер веб-інфографіки за допомогою різних способів анімує елементи, редагує кадри, накладає відео і аудіо об’єкти. Тобто, дизайнер створює дизайн макету окремо від самого контенту.

Створення інфографіки

Перед тим, як створювати інфографіку, слід добре продумати ідею, яка потім ляже в її основу (цікаві факти, статистика). Далі необхідно вибрати найбільш підходящий для передачі даних формат (тимчасова шкала, карта з поясненнями, графік, діаграма тощо). Важливо не забувати про лаконічність передачі інформації – слід вибрати найбільш важливі пункти. Не варто розміщувати велику кількість інформації в одній картинці. Виберіть найбільш підходящу і привертає увагу колірну схему. Встановіть зв’язок між фактами у вашій інфографіку.
108

РОЗРОБЕНО ПРОЕКТІВ

14

ПРОЕКТІВ ЗА ОСТАННІЙ МІСЯЦЬ

120

ЗАДОВОЛЕНИХ КЛІЄНТІВ

9

ПРОЕКТІВ В ОБСЛУГОВУВАННІ

Бізнес інфографіка

Багато компаній вважають за краще сьогодні створювати історію успіху в картинках. Спробуйте написати, як створювався ваш бізнес, в які роки з’являлися нові проекти, як росли обсяги продажів і ви зрозумієте, як це працює. Не дарма, багато, хто це вже зробив, використовують цю працю не тільки у внутрішніх презентаціях, але і в своїх офісах – історія успіху в фактах має великий вплив не тільки на відвідувачів, а й на загальний дух в команді. Не кажучи вже про карту-інфографіку, про яку ми вже розповідали в одній зі статей.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...