Розробка брендбука Ужгород

Брендбук – це інструмент, який допомагає компанії розвивати свої відносини з рекламними компаніями, партнерами і цільовою аудиторією. Це база, на якій ґрунтується все позиціонування компанії на ринку. Тільки в такому варіанті брендбук дозволить вам оптимізувати рекламу, витрати на рекламу, домогтися впізнаваності фірми серед покупців.

Розробка брендбука

В загальній платформі бренду компанії найважливішою частиною є розробка брендбуку. Для чого він потрібний? Брендбук потрібний для фіксування правил фірмового стилю. створення брендбуку актуальне для компаній, які мають філіали, тобто з розгалуженою мережею.

Аспекти брендбука

БРЕНДБУК

Брендбук – це імідж вашої компанії в очах Вашої аудиторії. “Правильний” брендбук дозволить Вам збільшити якість реклами і домогтися кращої впізнаваності вашої фірми серед клієнтів.

ПРОСУВАННЯ

Просування – це дії, які спрямовані на нагадування, інформування та переконання людям про власні послуги та продукцію. Реклама – найпопулярніший спосіб просування.

ЦІЛЬОВИЙ РИНОК

Продукт можна продати швидше тому, хто зацікавлений в ньому. Отож, куди доцільніше просувати власний продукт на цільовому ринку. Саме для цього й існує реклама.

ОСОБЛИВОСТІ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ

Аналіз потреб Ваших потенційних споживачів допоможе Вам обрати найкращий варіант взаємодії. Це посприяє створенню брендбуку і його популяризації.

БЮДЖЕТ

Якщо кошти, що повинні виділятись на рекламу обмежені, краще обрати більш економніший спосіб реклами вашої продукції: для оптимізації реклами створюють брендбук.

ПРОБЛЕМИ

Щоб реклама була успішною важливо уявляти єдину концепцію Вашої компанії, адже реклама Ваших послуг/продукції повинна бути унікальною. В такому випадку, реклама буде одним цілим, а не окремим способом просування продукції. Саме такої концепції допоможе набути брендбук.

Завдання бренд-бука

Брендбук (бренд-пакет) – це опис основних позицій бренду (торгівельної марки – ТМ), принципів його просування, моделей комунікативних ланцюжків, ідентифікаторів і т.д. У вузькому розумінні брендбук містить опис основних елементів фірмового стилю і принципів їх побудови.

Основне завдання бренд-бука – допомогти оптимізувати зусилля з просування торгової марки і утриманню лідерських позицій.

Доступний характерний фірмовий стиль, однаковість (але не «застій»!) В оформленні рекламної продукції – істотно підвищують ефективність просування і сприяють скороченню витрат на маркетингові заходи.

59

СТВОРЕНИХ БРЕНДБУКІВ

7

БРЕНБУКІВ ЗА ОСТАННІЙ МІСЯЦЬ

84

ЗАДОВОЛЕНИХ КЛІЄНТІВ

4

НАРАЗІ В ОБСЛУГОВУВАННІ

Які задачі вирішує брендбук?

Основне завдання фірмового стилю – збільшити споживання продукції певної торгової марки і утримати лідерські позиції. Продукція та рекламні матеріали, виконані в єдиному стилі, допомагають споживачеві ідентифікувати вибрані матеріали з шуканої компанією. Відповідно грамотне застосування брендбуку сприяє збільшенню кількості «контактів» і, як наслідок, прихильність покупців до певної торгової марки.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...